+31633885050 info@zeepkistbuffet.nl

HR Met

 

Ellen Metgod
Geboren en getogen Amsterdammer met een kantoor in Landsmeer. Wonend in het centrum van die “lieve stad” zoals burgemeester Van der Laan het typeerde.

Werkzaam voor ondernemers in de regio groot Amsterdam (dus ook Almere). Al ruim 24 jaar werkzaam in het personeelsvakgebied.

Als hoofd van de afdeling Personeel & Organisatie bij de gemeente Amsterdam besloot ik dat de MKB-ondernemer met mijn kennis veel beter geholpen was dan een log orgaan als de gemeente Amsterdam. Ieder kent het cliche: “de mens is het grootste kapitaal van de onderneming” jammer dat een gemiddelde ondernemer niet weet hoe hij daar mee om moet gaan.  

Wat kunnen wij voor U doen?

Ondernemers zijn vaak vakidioten (ik ben er ook 1 van). Wanneer de onderneming groeit komt er personeel bij kijken. Hoe ga je daar dan mee om? Wat moet je allemaal regelen? Neem je een uitzendkracht? Wat is payroll precies? De boekhouder regelt ook salarissen, maar zijn er subsidies en hoe kom ik daar aan? Wat zijn de consequenties van het aannemen van personeel in vaste dienst? Wat als ik weer van een medewerker af wil? En wat als hij/zij ziek wordt?

Kortom, allemaal vragen wat een ondernemer er even bij moet doen en niet kan uitbesteden aan de boekhouder of accountant. Deze hebben nl. vooral veel kennis van geld c.q. belastingen. Met enige mazzel hebben ze op basis van ervaring verstand van het hebben van personeel. Een goede schoenmaker blijft bij zijn leest.

Hrmet BV neemt dat hele “gedoe” met die medewerkers van u over. Of het nu gaat om de juridisch begeleiden van het ontslag van een medewerker (een advocaat is vele malen duurder) of het begeleiden van zieke medewerker (ja ook als u een arbodienst heeft zit er nog veel werk voor u aan vast) of het aantrekken van nieuwe medewerkers. Als u dat gedoe met dat personeel uitbesteed aan hrmet kunt u zich vooral bezig houden met ondernemen, innoveren en groeien.

Nadere informatie: www.hrmet.eu